Vrácení a reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ neboli Odstoupení od kupní smlouvy

Veškeré zboží můžete jako konečný spotřebitel bez udání důvodu do 14 dní od obdržení zásilky vrátit.

Pro VRÁCENÍ ZBOŽÍ využijte prosím tento ONLINE formulář

Do balíčku prosím přidejte kopii dokladu o koupi (fakturu) a formulář o odstoupení od kupní smlouvy.

 

Budete si zařizovat dopravu sami? Pošlete balíček přes:

Zásilkovnu na pobočku: Korunní 78, Praha, Dětská obuv Duelle

Českou poštou na adresu: Utukutu s.r.o., REKLAMACE/VRÁCENÍ, Beranových 130, budova 19, 199 00 Praha 9 (pokud budete zboží zasílat Českou poštou, napište nám na e-mail (hello@utukutu.eu) sledovací číslo balíčku

Zboží zabalte jako balík a dovnitř vložte vyplněný formulář, který stáhněte ZDE 

 

Nejpozději do 14 dnů od doby, kdy nám zboží přijde, vrátíme celou částku, kterou jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na dopravu. Náklady spojené se zasláním vraceného zboží (poštovné, balné) platíte vy, proto prosím balíček neposílejte na dobírku. Veškeré informace se dočtete ve vzorovém formuláři (viz výše) nebo v Obchodních podmínkách. Na této stránce se nachází pouze informativní text.

Možnost vrácení i výměny zaniká v případě, že si necháváte Utukutu upravit podle vlastních požadavků, např. vlastním gravírováním nebo nestandardní barevností.

Dokument pro vrácení zboží najdete ZDE.

Kompletní znění Obchodních podmínek najdete ZDE.

 

REKLAMACE neboli Práva z vadného plnění

Pokud je cokoliv v nepořádku, dejte nám prosím vědět na e-mail hello@utukutu.eu, vše vyřešíme k vaší spokojenosti.

Jak postupovat?

Pro REKLAMACI využijte prosím tento ONLINE formulář

Do balíčku prosím přidejte kopii dokladu o koupi (fakturu) a formulář s důvodem reklamace.

 

Budete si zařizovat dopravu sami? Pošlete balíček přes:

Zásilkovnu na pobočku: Korunní 78, Praha, Dětská obuv Duelle

Českou poštou na adresu: Utukutu s.r.o., REKLAMACE/VRÁCENÍ, Beranových 130, budova 19, 199 00 Praha 9 (pokud budete zboží zasílat Českou poštou, napište nám na e-mail (hello@utukutu.eu) sledovací číslo balíčku

Zboží zabalte jako balík a dovnitř vložte vyplněný formulář, který stáhněte ZDE 

 

Podle zákona má prodávající na vyřízení reklamace 30 dní, ale reklamaci se budeme věnovat ihned tak, aby se zbytečně neprotahovala. Pokud nelze reklamované zboží vyměnit, vrátíme vám za něj peníze (včetně poštovného).

Reklamační protokol pro zaslání reklamace naleznete ZDE.

Kompletní znění Obchodních podmínek najdete ZDE

 

Zpět do obchodu